Gömma katten 3 i trädgården


Det var väl inte så mycket för att gömma sig som Sigge kröp in i papperssäcken, det var nog mest för att det prasslade så när han gick i den.



När Alice tittade på något litet kryp passade jag på att fota henne med min lilla blåsippsplanta i förgrunden.


Tova trivs bra i sin sele. Hon får springa i en löplina som går mellan husväggen och planket mot grannen. Vad jag inte kan fatta är att hon ALLTID lyckas trassla in sig i något. Är det inte stolsben så är det en rosbuske, och hon springer flera varv runt tills det är stopp.


Kommentarer

  

Vill gärna veta vad du heter!
Kom ihåg mig!

Skriv gärna var du bor!


Din e-postadress: (visas inte)


Adress till din blogg eller hemsida:


Berätta nu vad du tyckte:



Återkom gärna och läs mitt svar!
Trackback
RSS 2.0