Ettårskalas

























Den 20 april fyllde Alice och Sigge ett år! Det är lite svårt att fira katter, oftast försöker man ge dom något gott att äta. Mina katter äter helst torrfoder och har alltid tre olika sorter att välja mellan så ett nytt torrfoder var liksom ingen idé. Fisk äter dom inte och heller ingen kyckling. Kattgodis från affären ratas också. Det enda dom ibland tycker är gott är våtfoder och då slickar dom upp såsen och lämnar bitarna. När dom torkat kan man äta upp dom också.

Men fin och dyr mat måste dom väl tycka om, tänkte jag och köpte en burk Almo Nature Kitten för 15 kr. Alice luktade på maten och gick mest förnärmad ut i stället. Sigge luktade också, ställde sig och krafsade på golvet och gick och la sig för att sova. Det var det kalaset.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha så där är mina katter också. Spelar ingen roll vad man försöker hitta på för lyxmat de dissar det i alla fall :) Söta bilder.

2009-04-29 @ 22:18:18
URL: http://wishfulthinking.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha så där är min katter också. Spelar ingen roll vad för dyr lyxmat jag försöker fjäska med de nosa och väner och går :) Söta bilder!!

2009-04-29 @ 22:20:22
URL: http://wishfulthinking.blogg.se/
Postat av: Umeå

Grattis till katterna. Mina är också kräsna men älskar mjölklinser med kattmynta, Procat Kattgodis, har du prövat det. Jag tänker länka till din blogg, har du något emot det?

2009-05-04 @ 19:54:11
URL: http://konstbarbro.blogg.se/
Postat av: Vara

ÅH!!! Vill bara i efterskott skicka Grattis kramar till mina små "barnbarn"!!!! Hihihhihih....



"mormor" Lena

2009-05-15 @ 13:01:38

  

Vill gärna veta vad du heter!
Kom ihåg mig!

Skriv gärna var du bor!


Din e-postadress: (visas inte)


Adress till din blogg eller hemsida:


Berätta nu vad du tyckte:



Återkom gärna och läs mitt svar!
Trackback
RSS 2.0