Förändringar på gång - igen!


Som du kanske märkt har jag inte varit här på ett tag. Anledningen till det är att min älskade katt Sally har varit borta sedan 29 november och jag har inte haft ork att blogga här eftersom jag då påminns om henne.

Fast det är inte hela sanningen! Jag har nämligen ägnat mycket av min fritid till att skapa tre (3) nya bloggar. Hädanefter kommer denna blogg att handla enbart om katter. De nya bloggarna är också lite mer specifika i sitt innehåll. Länkarna dit kan du hitta i länkarkivet.

Jag kommer också att plocka bort lite från den här bloggen och eventuellt lägga in i de andra.

Gott nytt år!

image37

Kommentarer

  

Vill gärna veta vad du heter!
Kom ihåg mig!

Skriv gärna var du bor!


Din e-postadress: (visas inte)


Adress till din blogg eller hemsida:


Berätta nu vad du tyckte:



Återkom gärna och läs mitt svar!
Trackback
RSS 2.0